Üdvözlünk Kedves látogató! Szeretnénk, ha részt vennél a fórumban, és leírnád a saját hozzászólásodat a témák alatt vagy máshol. Ehhez csak annyit kell tenned, hogy bejelentkezel. Ha pedig nincs fiókod, akkor regisztrálj!
United States - Cambridge - Massachusetts Ge:2024.11.21 Hi:1446.05.19
Mi a hátránya és mivé változhat az, aki nap-mint nap gyakorolja a tilalmas paráznaságot
Kedves muszlim testvéreim, leírom ezeket a hátrányokat, és minden pont mellé mellékelem a bizonyítékot. 1- Hátrány: "A paráznaság szegénységet okozhat, még ha késik is." Közölte (البيهقي)Al-Bayhaki.
2- Hátrány: A paráznaság megakadályozhatja a fohász meghallgatását Allahnál, hiszen a magasztos Allah nem fogadja a parázna fohászát, mert azt mondta Allah Küldötte –Aszallallahu eleihi we szellem- "minden éjjel közepén kinyittatnak az ég kapui. Egy kiáltó kiált: van-e fohászkodó, hogy meghallgattassék a fohásza? Van-e kérő, hogy megadattassék a kérése? Van-e gondterhelt, hogy eltávolíttassék róla a gondja? Nincs olyan muszlim, aki ha akkor fohászkodik, hogyne hallgattassék a fohásza, kivéve egy paráznanő, aki igyekszik a szemérmével, hogy gyakorolja a paráznaságot a társával." Közölte (الطبراني)at-Tabarani az (المعجم الكبير) al-mujam al-kabír című könyvben (9/59). Jóváírta az al-Albani (السلسله الصحيحه) al-sulsula al-sahiha című könyvben (1073).
3- Hátrány: A paráznaság rosszra változtathatja a gyakorlójának a természetét, mint például kezdi ellenezni a nagybűnök tilalmát, és ez a természetváltozás a tagadásra vezetheti őt. Kezd káromkodni, felhúzza magát kis dolog miatt, lázadóvá válik Allahhal szemben, rosszabbodik az erkölcse, szemtelen kezd lenni, és elmegy róla a szégyen. Ezek a dolgok nagyon veszélyesek a muszlim ember életében. Tulajdonképpen a sátán az, aki hívja az embert a tilalmas paráznaságra. Ha van egy ember, aki nagyon hívő, akkor a sátán megkísérti őt, azért, hogy eltávolítsa őt a magasztos Allahnak az útjáról, és a legjobb módszer erre, hogy kerít neki egy idegen partnert, akit szerethet, és akivel majd gyakorolhatja a paráznaságot. A sátán képes arra, hogy szépítse a két partnert egymásnak, és ideiglenes hamis összhangot teremtsen közöttük. Mindezt azért teszi, hogy a paráznaság által eltávolítsa a hívő embert Allah útjáról. Mesélek erről egy történetet. Nagyon régen, még Mohamed próféta eljövetele előtt sokkal–Allah dicsérte és üdvözölte-, volt egy (بَرسيس) Barsis nevezetű 60 éves szerzetes, aki istenfélő volt. A sátán el akarta téríteni őt a magasztos Allah útjáról. Emiatt arra gondolt, hogy paráznaságba ejtse ezt a hívő szerzetest. Erre elment egy nőhöz, és megszállta, aztán később sugallta a két testvérének ajánlva nekik, hogy vigyék a megszállott testvérüket ehhez a szerzeteshez, mert ő meg tudja gyógyítani a megszállottakat. Erre elvitték hozzá, és meggyógyította. Persze amikor elvitték hozzá, akkor a sátán direkt kiszállt belőle, azért hogy azt higgyék, hogy a szerzetes gyógyította meg. A lényeg, hogy szerzetesnél meggyógyult. Ennek a csapdának az a lényege, hogy a sátán összehozza a nőt a szerzetessel azért, hogy valami féle szerelem alakuljon közöttük, és a végén paráznaságot gyakoroljon vele! A sátán terve beteljesedett. A szerzetes istenfélő volt, és mindig szolgálta Allahot, és engedelmes szolgája volt, és soha nem követett paráznaságot idegen nővel. Ebben az esetben is igyekezett, hogy távol tartsa magát a nőtől, akit meggyógyított és ne essen bele a paráznaság hatalmas bűnébe. A szerzetes, mindig látogatta azt a nőt, –a sátán hatásának a segítségével- a szerzetes szépnek látta a nőt, és bele esett a szerelmébe. Az igyekezete ellenére, hogy ne essen a paráznaságba egyszer teherbe ejtette, és beleesett a nagybűnbe. Mindez a sátán műve volt, mert látta, hogy a szerzetes nagyon hisz Allahban, és el akarta téríteni őt Allah útjáról. Az első lépés az volt, hogy paráznaságba ejtette. Most jöhetett a következő lépés. Miután teherbe ejtette, elment és megölte a nőt, azért, hogy ne tudódjék ki ez a dolog. Erre a halottnak a testvérei hívták őt, hogy magyarázza nekik, mi történt. A sátán azt mondta a szerzetesnek: "én vagyok az oka mindannak, ami történt veled. És csak én tudlak kivenni ebből a bajból. Engedelmeskedj hát nekem, akkor én kiveszlek a bajból. Csak annyit kérek tőled, hogy borulj le nekem!" A szerzetes nagyon ki akart menni a bajból, erre fogta magát és leborult a sátánnak. Miután leborult neki, és ezzel már tagadóvá vált, azután a sátán azt mondta neki: "én megtagadlak téged, hiszen én félek Allahtól a világok Urától." Közölte (ابن جرير) Ibn jarir, aki (علي بن ابي طالب) Ali Bin Abi Talibtól hallotta. Tehát a sátánnak az a szokása, hogy miután befejezi a dolgát az emberrel, akinek éppen van dolga, és miután istentagadóvá váltja, rögtön megtagadja őt és ott hagyja cserben mondván: félek Allahtól a világok urától. Emiatt a magasztos Allah meg is említette ezt a sátános szokást, amikor azt mondta a Koránban: "Mint a sátán, amikor azt mondta az embernek: 'Legyél tagadó!' Miután pedig tagadó lett, azt mondta: 'én megtagadlak téged. Én félem Allahot, a teremtmények Urát!'" (Korán 59:16). Tehát a magasztos Allah a Koránban felhívja a figyelmünket arra, hogy a sátán a tagadásba szeretné keverni az embert, és addig ejti kísértésbe, amíg nem lesz tagadó, és mihelyt tagadó lesz, rögtön megtagadja őt mondván neki, hogy ő fél Allahtól.
Van ehhez hasonló történet, Közölte (عبد الله بن مسعود) Abdullah Bi Maszud, hogy egy nő, aki nyáj pásztor volt, akinek négy testvére volt, és aki minden éjszaka bement egy imaházba gyakorolni az istenszolgálatot. Ebben az imaházban szintén egy szerzetes tartózkodott. A sátán szintén bele akarta ejteni ezt a szerzetest a paráznaságba, mert látta, hogy istenfélő szerzetesről van szó. Erre szépítette neki azt a nőt, aki naponta járkált az imahelyre, és az volt a vége, hogy lefeküdt vele. Erre eljött hozzá a sátán mondván neki: "öld meg a nőt, aztán temesd el, azért, hogy ne terjedjen a hír rólad, majd mondasz az embereknek egy mesét, hiszen az emberek hallgatnak rád, és hisznek neked." Erre megölte és letemette. Ezután a sátán elment mind a négy testvéréhez és az álmukban sugallta nekik, hogy a szerzetes paráznaságot követett a testvérükkel, és amikor beleszeretett, akkor megölte, aztán letemette xy helyen. Amikor felkeltek azon csodálkoztak, hogy mindegyik ugyanezt az álmot mesélte a másiknak, emiatt fontosnak tartották ezt és elindultak a szerzeteshez, megfogták, és elvitték magukkal. Erre a sátán azt mondta a szerzetesnek: "én vagyok az, aki belekevert téged ebbe, és csak én tudlak kivenni ebből. Csak egy feltétellel, hogy leborulsz nekem." Erre leborult neki, és amikor leborult, akkor a szokásos mondókáját mondta neki: "én megtagadlak téged, hiszen én félek Allahtól a világok Urától." Ezt a történetet közölte (عبد الله بن مسعود) Abdullah Bin Maszud. Észre lehet venni, hogy ha van egy hívő ember, aki nagyon hisz Allahban, és igyekszik, hogy jó szolgája legyen, akkor a sátán kinézi, és kísértésbe viszi, amíg nagy bűnbe nem ejti őt. És általában a paráznaságba szokta keverni őket. Mint láttuk:
1- a paráznaságba ejtette a hívő szerzetest.
2- aztán gyilkosságba.
3- aztán hazugságba.
4- Végül istentagadásba azzal, hogy leborult a sátánnak. Ez volt a sátán célja.
Emiatt kedves testvéreim, vigyázni kell a nagybűnökkel, mert a sátán rajtuk lovagol. Nagy ívben el kell kerülni a paráznaságot, a gyilkosságot, a hazugságot, és az istentagadást, és a többi nagybűnt, mert ott van a sátán.
Régen, és Mohamed próféta –Allah dicsérte és üdvözölte- eljövetele előtt egy imaházban volt egy Georg nevezetű szerzetes, akit egy nő azzal gyanúsított, hogy teherbe ejtette. És átadta az ügyét a képviselőnek. A képviselő hívta Georgot hozzá, és emiatt nagyon rossz híre terjedt. Az emberek azt mondták neki leszidva őt: "pap létedre, hogy tehetsz ilyet. Teherbeejtetted ezt a nőt és így tovább." Erre Georg azt mondta "várjatok csak!", és megfogta a nő gyermekét, és megkérdezte tőle: "ki az apád?" A gyermek azt felelte: "a nyáj pásztor az apám." Amikor Izrael fiai látták ezt, és tudták, hogy ártatlan, akkor tisztelték őt, és megbecsülték a bátorságát, hogy megvédte magát és kiderítette az ártatlanságát. Közölte (ابن عباس) Ibn Abbas. Innen arra lehet következtetni, hogy a paráznaság milyen nagy bűn, és hogy nagy ívben el kell kerülni azt, hiszen az embernek a jó híre a legfontosabb dolgok közé tartozik. Az ember mindig vigyázzon a jó hírére, nehogy azt mondják róla, hogy parázna, és ez egy hitvány tulajdonság. Ha valaki belekeveredik a paráznaságba, akkor inkább tartsa titokban, nehogy a körülötte élő emberek tudjanak róla. Tartsa titokban amennyire csak tud, és ne hagyjon nyomot, nehogy elszivárogjon a hír, és nehogy valaki tudjon róla az emberek közül. Lehet, hogy valamikor megbánja, amit tett, és Allah megbocsátja neki, és titokba tartja neki a paráznaságot, amit régen elkövetett. Az író angyal, aki a bal vállán tartózkodik leírta a könyvében a paráznaságot, és amikor az ember megbánja, amit tett, akkor fordul Allahhoz könyörögvén, hogy törölje el a könyvéből azt a bűnt, és nézze el neki. Nem pedig az, hogy megörökíti a bűnét fényképekkel, és videókkal, amelyek végig a telefonjaikon lesznek. Tehát testvérem ne örökítsd a bűnödet fényképekkel, és videókkal, és szemtanúkkal!
Ha mégis vannak rólad fényképek valakinél, és már szeretnél fordulni Allahhoz megbánásért, akkor a várható botrány ne álljon a megbánásnak az útjába, azonnal tedd meg, és bánd meg a bűnödet Allahnál, és ne félj a botránytól, hiszen egy botrány a földön, amelyet bűnbocsánat követ jobb, mint egy botrány a túlvilágon, és utána Allah bedobna téged a Tűzbe.
4- Hátrány: Allah kiveszi a hitet annak a szívéből, aki gyakorolja a paráznaságot. Közölte (الحكيم) al-Hakim (من زنا وشرب) "man zana wa sharab" című könyvben 23. rész, 145. oldal. Aki alkoholista abból a magasztos Allah kiveszi a hitet, amiképpen leveszi valaki az ingét.
5- Hátrány: A parázna nem lép be a mennyországba, hiszen közölte (الصباح بن نافع) al-Sabah Bi nafi, aki al-sabah Bin Khalidtól hallotta, hogy azt mondta Allah Küldötte –Allah dicsérte és üdvözölte-: "Nem lép be a mennyországba egy fennhéjázó szegény, sem parázna öregember, sem olyan, aki felhánytorgatja Allahnak, amit tesz." al-Tabarani. Tudniillik, hogy ha valaki megbánást tanúsít Allahnál, akkor rá nem érvényes az előbb említett büntetés.
6- Hátrány: A magasztos Allah megátkozza a parázna embert a hét égből és a hét földről, hiszen közölte (البزار) al-Bazzar, hogy a hét ég, és a hét Föld megátkozza a parázna embert, és hogy a parázna embereknek a szemérme bántja a Pokol lakóit a büdös szaga miatt.
7- Hátrány: Aki folyton gyakorolja a paráznaságot, hasonló a bálványimádóhoz, hiszen közölte (الخرائطي) al-khara-iti, hogy azt mondta Allah Küldötte –Allah dicsérte és üdvözölte-: "aki folyton paráználkodik olyan, mint a bálványimádó, és ez a túlvilágon a szenvedés minden fajtájához vezet."
8- Hátrány: Azt mondta Allah Küldötte –Allah dicsérte és üdvözölte-: "a népem mindaddig jó állapotban van, amíg nem terjed el közéjük a paráznaság. Ha pedig elterjed közéjük, akkor Allah, épphogy rájuk küldi a szenvedést." Közölte (احمد) Ahmed jó referenciával.
9- Hátrány: A paráznanő nem számít Allahra semmiben, hiszen közölte (أبو هريره) Abu Huraira, hogy azt mondta Allah Küldötte –Allah dicsérte és üdvözölte, amikor kinyilatkoztatott az al-mulaana koránidézet: "Ha egy nő hoz egy társaságnak olyat, aki nem hozzájuk tartozik, az nem számit Allahra semmiben. És Allah nem vezeti be őt a mennyországba." Gyűjtötte (أبو داوود) Abu Dawud, (النسائي)Annasai, és (ابن حبان) Ibn Habban. Ez azt jelenti, hogy ha egy nő szül a férjének olyan gyermeket, aki nem az övé, az nem számíthat Allahra semmiben. Ez a prófétai beszéd mutatja ennek a bűnnek a hatalmát Allahnál. Ha az ember nem számít Allahra, ez hatalmas katasztrófa, hiszen minden jó Tőle van, és szükségünk van rá. Akkor ki segítene nekünk a bajban? Kérjük Allahot, hogy ne hagyjon cserben minket egy pillanatig sem, és hogy vigyázzon ránk mindhalálig!
10- Az ítéletnapon Allah küld egy kígyót azokhoz, akik szeretik a paráznaságot, hiszen azt mondta Allah Küldötte –Allah dicsérte és üdvözölte-: "aki leül egy ágyra a paráznaság miatt, annak Allah túlvilágon küld hozzá egy kígyót." gyűjtötte (الطبراني) Al-Tabarani az (الاوسط)al-awsat című könyvében.
11- Azt mondta Allah Küldötte –Allah dicsérte és üdvözölte-: "ha valaki megcsalja a párját, olyan valakivel, aki nem a házastársa, akkor a túlvilágon azt mondatik a párjának, hogy vegyél el a jó tetteiből annyit, amennyit szeretnél." gyűjtötte (مسلم)Muszlim, és (النساشي) Annasa-i. A végén nem hagy neki egy jótettet sem, mindent elvesz tőle.
12- A magasztos Allah eltakarja a saját arcát a parázna elől, hiszen szerepel a 10 koránidézetben, amelyet Allah leírt Mózesnek: "ne lopj, nem paráználkodj, azért hogy ne takarjam el az arcomat előled!"
13-azt mondta Allah Küldötte –Allah dicsérte és üdvözölte-: "ó emberek, óvakodjatok a paráznaságtól, hiszen hat szövődménye van. Három az evilágon, és három a túlvilágon. Ami az evilágot illeti, hogy eltünteti a ragyogást az ember arcáról, szegénységet okoz, és lerövidíti az ember korát. A három túlvilági szövődmény pedig, hogy Allah dühe száll rá, a leszámolás rossza, és a Pokol szenvedése." Közölte (ابن حجر الهيثمي) Ibn Hajar al-Hajtami.
Ez volt egy kis kóstoló, amely a paráznaságról szól. És soroltuk ennek a hátrányát. A naiv ember is tudja már, hogy milyen nagy bűn ez. Kedves muszlim testvérem, nemcsak ez, hanem ha a férfi élvezettel ránéz egy lányra, vagy ha egy lány élvezettel rá néz egy férfira, az paráznaságot jelent, ahogy mondta Allah Küldötte –Allah dicsérte és üdvözölte-: "a szem paráznasága a nézés, a nyelv paráznasága a beszéd, a kéz paráznasága a csapás, a láb paráznasága a menés, és a szív szerelmeskedik, és kíván, és mindezeket a szemérme vagy igazolja, vagy visszautasítja." Ennek a prófétai beszédnek az a jelentése, hogy amikor a férfi vagy a nő ránéz a másikra, akkor ez a szem paráznasága. És amikor a nézés után, a nyelv megszólal csábító szavakkal, akkor paráználkodik a nyelv. És amikor a nyelv megszólalása után, a láb igyekszik, hogy megszerezze, akkor paráználkodik a láb. Ha ezek után történik közösülés, akkor a szemérme igazolta a paráznaságot. Ha padig nem történik közösülés, akkor a szemérme visszautasította. Tehát ha a nézés után közösülés következik, akkor paráznaság történt. Ha padig nem következik közösülés, akkor nem történt paráznaság. Emiatt testvéreim, ha valaki lát egy széplányt, akkor ne nézzen rá, hanem süsse le a szemét. Ha mégis ránéz, akkor veszélyre van téve, nehogy rossz vége legyen. Tehát akkor se fajuljon a dolog odáig, hogy közösüljön vele. Ha a ránézés után vissza tudta fogni magát a paráznaságtól, akkor kérjen bocsánatot Allahtól, hogy ránézett, és tűnjön el onnan. Ebben az esetben nem történt paráznaság, és Allah meghallgatja a bocsánatkérését és megbocsát neki. Ha pedig a ránézés után paráznaság következett, akkor ez az ember beleesett a tilalmas paráznaságba, és nagy bajban van Allahhal szemben, hiszen már érvényes rá a fent sorolt tizenhárom hátrány.
Nidal Abiad
https://eihit.com